Bericht van het parochiebestuur m.b.t. de ledenadministratie
Wanneer u contact opneemt of post krijgt van de ledenadministratie, heeft u het wellicht al opgemerkt; de administratie wordt door nieuwe mensen verzorgd. Drie dames, te weten Mevr. Leontine Antens, Mevr. Sophie v.d. Boom en Mevr. Jolanda v.d. Bosch nemen deze werkzaamheden inmiddels voor hun rekening.
Na vele jaren heeft Dhr. André de Vos besloten hiermee te stoppen. Uiteraard zijn wij als bestuur hem zeer erkentelijk en dankbaar voor het vele en goede werk dat hij in al die jaren heeft verzet.
De administratie blijft zoals gebruikelijk bereikbaar via de formulieren op onze website en via het emailadres leden@bernardusparochie.nl








