KinderKaravaan nieuws

Eerste viering

gepubliceerd: vrijdag, 3 november 2017
Het eerste puzzelstukje

Op zon­dag 15 ok­to­ber was het dan zover, de eerste vie­ring van het nieuwe seizoen van de KinderKara­vaan. Deze keer was het thema:

Puzzelen

Eigen­lijk zijn wij allemaal een stukje van de puzzel, een deel van de ge­meen­schap van God. En al die puzzel­stukjes vormen uit­ein­delijk 1 geheel. En als jullie er niet zijn, is er een lege plaats in onze puzzel, heeft hij min­der kleur en ziet hij er niet als 1 geheel uit. Dus ook jij bent een deel van deze puzzel.

Zondag 15 ok­to­ber hebben we geluisterd naar een verhaal over feesten, en dat kwam goed uit. We waren name­lijk in de kerk van Hoeven, en de mensen in Hoeven kunnen heel erg goed feesten!
De volgende keer gaan we weer naar een nieuw verhaal luis­te­ren, en na afloop mag je weer een stukje puzzel komen halen. Als je alle 6 de puzzel­stukjes hebt, kun je de puzzel maken die bij het thema van dit seizoen hoort.

De volgende vie­rin­gen zijn op:

26 no­vem­ber om 11.00 uur in Ouden­bosch
21 januari om 09.30 uur in Oud Gastel
25 februari om 11.00 uur in Ouden­bosch
18 maart om 09.30 uur in Oud Gastel
15 april om 09.30 uur in Hoeven

Heb je het eerste puzzel­stuk gemist? Geen probleem, dan mag je hem na afloop van de volgende vie­ring komen halen. Mocht je zelf nog iets willen doen tij­dens de vie­ring? Ook dat kan, wij vin­den dat zelfs heel erg leuk!

Voor de vie­rin­gen zijn we op zoek naar een aantal kin­de­ren die willen helpen:

•  bij het uit­de­len van de mis­boekjes voor het begin van de vie­ring
  •  bij het lezen van de voor­bede
  •  bij de collecte en bij het klaarmaken van het altaar.

Wie wil meedoen mag dat laten weten door een berichtje met naam en tele­foon­num­mer te sturen naar info@bernardus­paro­chie.nl

We hopen jullie allemaal weer te zien.