Livestream zondagsviering in de Basiliek

gepubliceerd: zaterdag, 2 mei 2020

Vanaf zon­dag 3 mei wordt in de Basiliek in Ouden­bosch de moge­lijk­heid gebo­den om de vie­ring die vanuit de kerk van de Heilige Jacobus in Fijnaart via in­ter­net wordt uitgezon­den bij te wonen. Daarvoor wordt gebruik gemaakt van het tele­vi­siescherm dat in de Basiliek is opge­steld. De vie­ring is live te volgen om 09.30 uur de uitzen­ding om 11.00 uur wordt door problemen niet meer aangebo­den.

U bent van harte welkom. Over­een­koms­tig de gel­dende maat­regelen is de toegang beperkt.