Christmas Evening with Trijntje

gepubliceerd: dinsdag, 11 december 2018
Christmas Evening with Trijntje
(foto: Mark Buijs)

Op zater­dag 29 de­cem­ber gaan de deuren van de Basiliek van Ouden­bosch open voor de liefhebbers van een soul­volle Kerst­avond.

Als werk­groep concerten zijn wij trots dat we dit jaar weer een Kerst­con­cert kunnen or­ga­ni­se­ren en wel met Trijntje Oosterhuis. Wie kent haar niet en dat zij zeer en­thou­siast was toen zij hoorde naar de Basiliek in Ouden­bosch te mogen komen was dat voor ons ook een gewel­dige opsteker. We gaan er een mooie avond van maken.

A Christmas Evening with Trijntje

Kerst is voor zan­geres Trijntje Oosterhuis muziek. Thuis voor de haard, in de woon­ka­mer of in de keuken, tij­dens de wintermaan­den bestaat haar playlist uit kerst­klassiekers. Dat deze traditie uit Amerika, waar vrijwel alle artiesten een eigen kerstalbum hebben, een grote liefde van Trijntje is, is geen geheim. Zo bracht ze eer­der haar eigen kerstalbum This Is The Season uit en afgelopen twee jaar liet ze haar publiek van een muzikale kerst­avond genieten in de mooiste kerken van Neder­land. Geen bombas­tische, kitscherige kerstshows, maar in een intieme set­ting met een muzi­kant van wereld­klasse speelt ze de mooiste liedjes. Naast de standards uit het “American Songbook”, komen ook de per­soon­lijke liedjes als “Ken Je Mij”, “Telkens Weer” en “Voor haar” voorbij. In de­cem­ber 2018 keert Trijntje terug naar de mooiste kerken van Neder­land voor een “Christmas Evening With Trijntje”.

Kaarten en in­for­ma­tie

De Basiliek is traditie­ge­trouw één van de best bezochte kerst­concertlo­ca­ties in Neder­land. Wees er dus op tijd bij om uw kaarten voor dit sfeer­volle concert te be­stel­len.

• Zater­dag 29 de­cem­ber 2018
  • Aanvang concert: 20.00 uur, kerk open 19.00 uur
  • Locatie: Basiliek, Markt 57, Ouden­bosch
  • Prijs van de kaarten is € 32,50 incl. 1 con­sump­tie
  • Vrije zit­plaatsen.
  • Rolstoel toe­gan­ke­lijk, graag wel aanmel­den via onderstaand mail­a­dres.
  • Be­stel­len kaarten: niet meer moge­lijk
  • info: pr@basiliek-ouden­bosch.nl

Voor dit jaar is dit concert UITVERKOCHT !

Houd deze site in de gaten voor de concerten van volgend jaar.