Vrijwilliger

gepubliceerd: donderdag, 29 oktober 2015
Vrijwilliger

Naast het werk van het pas­to­raal team draait een pa­ro­chie op een leger vrij­wil­li­gers dat zich op allerlei gebied inzet voor de Kerk en de pa­ro­chie­ge­meen­schap.

Af­han­ke­lijk van uw expertise en voor­keu­ren kunnen we onge­twij­feld een taak vin­den die bij u past. Te denken valt aan: tuin­werk, mis­die­naar, acoliet, koster, schoonmaak, begraaf­plaats­beheer, Doopvoor­berei­ding, 1e H. Communie­voor­berei­ding, Vormsel­voor­berei­ding, zieken­be­zoek, werk­groep rouw­ver­wer­king, redacteur, bezor­ger, kerk­bestuur, koorlid, organist, jon­ge­ren­lei­der, kin­der­woord­dienst, en nog veel meer.

Wanneer u mee wilt helpen in de pa­ro­chie, nodigen wij u van harte uit onderstaand formulier in te vullen en daarbij aan te geven wat uw expertise is. Wij nemen dan contact met u op om de moge­lijk­he­den te bespreken.

Vrij­wil­li­ger­for­mu­lier

naam